Shop Forum More Submit  Join Login
The Host: Cheetos by SpaceFood The Host: Cheetos by SpaceFood
Edit: The only reason why I haven't scrapped this is because it's actually quite popular (for my gallery). Don't know WHY, seeing as how it took perhaps 3.2 seconds to create, whereas I've spent CLOSE TO A WEEK on other things in my gallery, but who cares? This is Stephenie Meyer zombie fanart, so it just doesn't just sit there, all alooone...
*cough*
Anywayz point is, I don't have any dignity, it's staying here.


I was reading The Host in the car, and when I got to the part about Cheetos, I was very amused because I happened to be eating a bag of Cheetos at that point. XD


I don't own Stephenie Meyer blah blah blah
Add a Comment:
 
:icontheroboticcookie:
TheRoboticCookie Featured By Owner Aug 26, 2017  Hobbyist Photographer
This is beautiful 
Reply
:iconfreela6663:
Freela6663 Featured By Owner Aug 7, 2016  Hobbyist General Artist
Cheetos-(Noun)A delicious,cheesy chip,who's mascot is Chester the cheetah:D (Big Grin) 
Reply
:iconraikiwolvesempai1015:
RaikiWolveSempai1015 Featured By Owner Apr 6, 2013
lol
Reply
:iconjade-chompchomps:
Jade-ChompChomps Featured By Owner Mar 22, 2013  Hobbyist General Artist
CHEETOS!!!!! :la:
Reply
:iconflowerofthevalleyxd:
FloweroftheValleyxD Featured By Owner Apr 13, 2012  Student General Artist
is the Host good?
Reply
:iconashharper:
ashharper Featured By Owner Jul 9, 2012
its......AAAAAAAMAZING!
Reply
:iconflowerofthevalleyxd:
FloweroftheValleyxD Featured By Owner Jul 9, 2012  Student General Artist
awesome :) what genre is it?
Reply
:iconashharper:
ashharper Featured By Owner Jul 9, 2012
sci-fi.
Reply
:iconl-u-c-k-y-diamond:
L-U-C-K-Y-Diamond Featured By Owner Jun 6, 2011  Hobbyist Traditional Artist
YAY for cheetos!!!

hahaha nice shot
Reply
:icontoxic-loves-yaoi:
Toxic-Loves-YAOI Featured By Owner Feb 7, 2011  Student Traditional Artist
Lol, that happened to me, too! While I was reading the book. And I had "Hot Cheetos" at the time. Lol. xD
"The Host" is the only book I enjoyed by Stephanie Meyer.
Twilight can suck my imaginary balls!
Reply
:iconwerewolfye:
WereWolfye Featured By Owner Jul 16, 2010  Hobbyist General Artist
I always pictured them as the crunchy cheetos
Reply
:iconginger-storm:
Ginger-Storm Featured By Owner Apr 12, 2010
I had to buy cheetos when I read that part. :)
Reply
:iconambersprite:
Ambersprite Featured By Owner Dec 31, 2009  Student General Artist
Made me lol xD
Reply
:iconfatecaller:
FateCaller Featured By Owner Aug 28, 2009
Yeah but the cheetos part actually meant something to the book i thought. It's like imagine how fucked up your life is that cheetos are a godsend. sad story if you think about it.
Reply
:iconredrose94:
redrose94 Featured By Owner Aug 11, 2009  Hobbyist General Artist
I laughed at that part :)
Reply
:iconspottedfire-cat:
Spottedfire-cat Featured By Owner Jul 28, 2009  Professional Digital Artist
I really wanted to eat cheetos when I read that part! X3
Reply
:iconkittehcuttie13:
Kittehcuttie13 Featured By Owner Jun 14, 2009  Hobbyist General Artist
CHEETOS!!!!!!!! I WHANT I WANT!!!!!!
Reply
:iconmeowcandy:
MeowCandy Featured By Owner May 6, 2009
OMG ! LOL xD
I like it ^^
good shot~
Reply
:iconhowldemonicmagician:
HowlDemonicMagician Featured By Owner Apr 20, 2009
Hi, nice moons, excuse me, In which part (or page) of the book, Wanda says that phrase? Stephanie Meyer is so hylarruous about it, so I want to read that chapter. Thanks.
Reply
:iconvicious-suki:
Vicious-Suki Featured By Owner Apr 19, 2009
lol i remember that part it was hilarious!!!!
Reply
:iconhowldemonicmagician:
HowlDemonicMagician Featured By Owner Apr 20, 2009
Hi, nice moons, excuse me, In which part (or page) of the book, Wanda says that phrase? Stephanie Meyer is so hilarious about it, so I want to read that chapter. Thanks.
Reply
:iconvicious-suki:
Vicious-Suki Featured By Owner Apr 21, 2009
nice moons??

...er anyway i don't have the book so i can't tell you the page but its somewhere in the middle or slightly 3/4s so without the book....IDK

sry though :(
Reply
:iconhowldemonicmagician:
HowlDemonicMagician Featured By Owner Apr 25, 2009
Don't worry, I found it, was in the chapter 35: Tried. Thanks anyway, and Nice Moons is an expresion that... well, it can be only logial in spanish, its like good morning (buenos días), but ahieving a new style. Nice Moons. lol
Reply
:iconvicious-suki:
Vicious-Suki Featured By Owner Apr 25, 2009
lol :)
Reply
:iconvicious-suki:
Vicious-Suki Featured By Owner Apr 19, 2009
lol i remember that part it was hilarious!!!!
Reply
:iconfoxclaw100:
FoxClaw100 Featured By Owner Apr 10, 2009
Oh, I read that part a few pages ago XD! HAHA! You have to do the one about the pop tarts next :D! lol
Reply
:iconalexlonewolf:
AlexLoneWolf Featured By Owner Mar 16, 2009
LMAO

don't get cheese on that book!! 0_0
nyahaha
Reply
:icondaisy4everninsim:
daisy4everninsim Featured By Owner Jan 10, 2009
lol
Reply
:iconwishingstar16:
wishingstar16 Featured By Owner Jan 5, 2009
This is awesome!! Haha!
Reply
:icondelilahblueeyes:
DelilahBlueEyes Featured By Owner Dec 31, 2008  Student Artist
Haha! Cheetos! :XD:

That's great!
Reply
:iconhalo1157:
halo1157 Featured By Owner Dec 23, 2008  Hobbyist Photographer
lol, Stephanie Meyer is a great author :worship:...all of her books are SO addictive!
Reply
:icontivonawhelan:
TivonaWhelan Featured By Owner Dec 22, 2008
ROFL LOVE IT!!
Reply
:iconedwardsvampheart:
EdwardsVampheart Featured By Owner Dec 1, 2008
Oooh yummy :D
Reply
:iconcrow911:
crow911 Featured By Owner Nov 26, 2008  Student Photographer
I remember that part!!!!
Reply
:iconxxtsubakis-magicxx:
xxTsubakis-Magicxx Featured By Owner Nov 19, 2008
WWWHHHOOOOOOOOP
4
CHEEETOEZ!!
YEAH.
YOUR SO COOL.
Reply
:iconthe-lovely:
The-Lovely Featured By Owner Sep 30, 2008
Awesome :) Mwah I love Ian so much.
Reply
:icondolphin64575:
dolphin64575 Featured By Owner Sep 17, 2008  Hobbyist General Artist
because everyone knows cheetos symbolize happiness in Host XD
Reply
:iconevanescentmoon:
EvanescentMoon Featured By Owner Aug 26, 2008
OMG OMG OMG <33333333
Reply
:iconhellobert:
HelloBert Featured By Owner Aug 14, 2008
wow. I literally JUST read that page, went online and stumbled upon this xD!
Reply
:iconalbus-equals-bitchin:
By the way, nice cheesy fingers
Reply
:iconspacefood:
SpaceFood Featured By Owner Aug 18, 2008
Haha, thanks! :D
Reply
:iconalbus-equals-bitchin:
haha! This cracks me up!
Reply
:iconsimpleeme:
SimpLeeMe Featured By Owner Jul 19, 2008
damn now i want some!!

cheetos that is xb
Reply
:iconboredomkills13:
Boredomkills13 Featured By Owner Jul 9, 2008
OMG its cheeto's!!!
I love that book I got a right away when it came out
It was sooo good!
Reply
:iconkjrunr-bill:
kjrunr-bill Featured By Owner Jul 2, 2008
wow I just read that part!!! (UGH still not done with the book :P)
nice pic by the way...
Reply
:iconbreakfast-time-bella:
breakfast-time-Bella Featured By Owner Jul 2, 2008
woooo!!! cheetos!!!
(i made art of jared and mel, in case you care)
Reply
:iconaiouta:
Aiouta Featured By Owner Jun 21, 2008
ahaha i just finished it about a month ago you'll love it!!! ahaha she got sooo excited when Ian pulled out that bag of cheetos lol
OMG! I LOVE IAN :D !!
Reply
:icontherealemoprincess:
TheRealEmoPrincess Featured By Owner Jun 20, 2008
hahahahaha... nice! I love it how she's like "Cheeto's :jawdrop: I've been dying to eat some"

It made me laugh so much :)


xXxMistyxXx
Reply
:iconchibikit1:
ChibiKit1 Featured By Owner Jun 18, 2008
LOL! Cool idea!
Reply
:iconmisspadfoot713:
MissPadfoot713 Featured By Owner Jun 15, 2008
whenever i see a bag of cheetos, u can bet ur whole gallery that is what i will now think of
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
June 9, 2008
Image Size
1.9 MB
Resolution
3072×2304
Link
Thumb

Stats

Views
5,860
Favourites
177 (who?)
Comments
55
Downloads
133

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon PowerShot SD550
Shutter Speed
1/40 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
8 mm
Date Taken
Jun 6, 2008, 8:22:13 AM
×